Hi stalker, Welcome to my official blog . Sorry for the error when updating a blog .Just sharing my story and enjoy it ♥

16 August 2013

#Selamat Hari Raya Aidilfitri


Hi, Assalammualaikum semuaaaaa. Apa khabar semua? Semoga semua sihat walafiat okay. Alhamdulillah sekarang dah masok syawal ke 10. Ada sesiapa puasa 6 dak? Kalau ada tahniah and Alhamdulillah sebab mampu buat dah kan. Macam mana dengan raya hampa? Rasanya semua Alhamdulillah okay kot kan. Aku Alhamdulillah la boleh lalui kehidupan dari 1syawal sehingga 10syawal ni walaupun tidak sempurna macam syawal hampa. Yalaaaa sejak petang 1syawal aku dah rasa berat kepala, malam 1syawal tu family aku still beraya tapi aku pulak tidur dalam kereta. Buat macam mana, sabar jela kan. Sakit kita, sihat kita, mati kita, hidup kita, kaya kita, miskin kita Allah yang aturkan semua tu, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui. Tapi aku syukur Alhamdulillah la sebab syawal ke4 tu aku dah boleh keluar berjalan, tu pun aku pi rumah huwaida sahaja. Tiba syawal ke5 depa berkumpul rumah aku dulu then pi rumah cikgu Kamsiah. Lepas Maghrib malam tu terus pergi rumah Badariah kami buat BBQ untuk kami 10orang jaa. Hehehe soryy everyone. Aicehhh bajet ada ja orang baca kan. Peaceee \_/ Dah takmau cakap banyak, nak tunjuk gambar saja. Tema kali in warna biru but im not macai. SORRY ;)


.............. Teruskan bersama Aina Najihah..........



Maaf, Ana tumpang gambar Ana dulu yaaa :D

 Inilah intan permata hidup ana, tanpa diorang siapalah ana,
 tak hormat diorang tak bau syurga lah ana. Nauzubillah 

Tadaaaa, inilah siblings ana, maaf yaa semua perempuan
kami terima uwang sajaa. hahah :p



______________TAMAT SUDAH 1 SYAWAL________________

Tadaaaa, tiba masa 4 Syawal pulak

 Bila duduk tepi bonda ni, aku rasa akulah insan paling comel. 
HAHAHA xD

 Lovely cousin memwahh :*

 Mak nak masok jugak, sengehhh :D

 Ya Allah, manalah suami aku ni, 
anak nak jaga takmau haahha



At my homieeeee smile =)


_______________TAMAT SUDAH 4 SYAWAL______________

Tibalah 5 Syawal yang superbbbbbb :*

 Lovely friends

with classmates and cikgu Kamsiah =)


MULALAH MALAM BBQ 











Di kesempatann ni aku nak bagi ucapan sikit, ehem ehemmmm

Assalammualaikum, Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada yang rapat, mengenali dan tidak mengenali aku. Especially yang mengenali lah, aku jenis cakap lepas ja mungkin disitu ada terkasar so aku nak mintak maaf zahir dan batin. Kepada yang tidak mengenali or sekadar kenai nama or what, aku nak mintak maaf jugak kot ada terbelagak sombong kat luar sana tuh. Tapi aina sombong? Bunuh diri what. Hahahah. Raya raya jugak tapi jangan sampai lupa niat kita raya. Raya adalah untuk menyambut suatu kemenangan setelah kita berjaya menahan lapaq, dahaga, perangai and sebagainya di bulan Ramadhan, kira kita berjaya lahh Alhamdulillah. Sekarang tiba masanya aku kena fokus kepada pelajaran. Sekarang dah subuh hari sabtu. Aku ada TRIAL hari isnin hebat tak aku tak baca buku pun, haha nanti menyesal tak sudah. Takpa, insyaallah aku boleh asalkan doa yang terbaik and usaha. Seterusnya tawakal kepada Allah S.W.T. Aku mintak diri dulu, azan subuh pun baru habis. Assalammualaikum sekali lagi maafkan aku, aku hanya insan biasa yang tak lari dari dosa. Aku juga insan yang masih tercari cari dimana aku berada, dan semua perbuatanku hanyalah untuk keredhaan Allah s.w.t :)