Hi stalker, Welcome to my official blog . Sorry for the error when updating a blog .Just sharing my story and enjoy it ♥

19 July 2013

#RamadhanAlMubarak

Assalammualaikum uolls. Heheh apa khabar? Salam Ramadhan AlMubarak yang ke 10. Macam mana puasa hampa? Puasa saya Alhamdulillah setakat sekarang penuh lagi haa. Hehe, rasa hampa semakin kurus ka semakin gemok? Kalau muka Aina ni kurus memang makan tahun la kan, so jawapannya Aina semakin gemokkk. Yeahhhhh. Hahahaha. Actually taktau lah nak update apa haaaa, tapi nak sangat update blog barunya haa. Heee k aku nak merapu pasai cintan cintan boleh? Rasa takmau dengaq pangkah (X) jea naih.

Dimulakan dengan Bismillah 

Aku tengok sekarang ni ramai sangat yang tengah hangat bercinta kan kan? Alhamdulillah lah untuk mereka kan haa. Dan Alhamdulillah juga aku ni dah 1 tahun 10 bulan single. Sebab orang takmau ka? Eh dak, Alhamdulillah sekarang ada lagi lah orang mau kat aku, takdak la sampai tahap tak dak haa. Hehehe *ini part perasan haa, tapi betoi laa. just sharing.* Tapi sebab apa aina? Ermmm sebab diaaa, panjang ceritanya haaaa. Sampai sekarang aku pun taktau sama ada aku still ada hati and perasaan or tak. Bukan nak buat frush or whatever. Tapi benda kenyataan, satu sebab kecewa  maybe. Satu aku dah tak ambil port dalam hal ni haa. So aku jadi tak kisah sangat lah kann. Kenapa jadi macam ni? Aaaa itu taktau nak comment aa, mungkin salah diri sendiri dulu dulu dulu ni. Terlalu ikudkan perasaan diri sendiri, langsung tak fikir perasaan orang lainnn. Masyallah. Insyallah nanti tiba masanya aina cerita eveything k. Hmmm maybe boleh stop sampai sini ja kot. Disudahi dengan Alhamdulillah :D 

Selamat Menjalani ibadah puasa. Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna dan harap bukan ramadhan yang terakhir. Selamat bersahur semuaaa. Assalamualaikummm :S