Hi stalker, Welcome to my official blog . Sorry for the error when updating a blog .Just sharing my story and enjoy it ♥

13 December 2011

holiday



Hey ho. Assalammualaikum. Kena macam ni kot? Masok ni dah 3 kali aku ulang tulis. Asyik terpadam. Tension gila tahap. Eh, mana ada. Suka gila. Dah merapu! Stop! Aku nak cerita sikit la pasai holiday ni. Mesti hampa p bejalan jauh kan? Aku? Just p mandi carnival dekat sp tuh pastu p Hatyai then p Penang. Tak besh kan? Hat besh pun hatyai ja. Tapi!! Khamis ni mak aku nak bawak p L L L Langkawi. Macam atas tuh. Hahah. Hang buat sioqq apa aina oi? Perakk booo. Lantak p la. Kau ade? Tak sabaq nak p tenangkan jiwa. Aww. Hahaha. Yesss. Cukup gila dah. Bye sayang. Muah-2. Hepy weh. Dapat kawan baru yang aku rasa dea baik sangat. Series baik. Nanti aku cita pasai dea. Byeee. Lovee you follower :)