Hi stalker, Welcome to my official blog . Sorry for the error when updating a blog .Just sharing my story and enjoy it ♥

01 October 2011

Assalammualaikum..



agak-agak salah dak aku nak post pasai hang memanjang? Aku betoi betoi sayang hang neh. Aku tak buleh nak terima kenyataan lagi neh. Bangun tidur tadi ja terus ingat hang mesti suruh aku bangun. Tengok handphone orang lain yang msg aku. Terus teriyak. Wehhh aku nanak hang. Aku tau aku selalu layan hang macam taik kan? Tapi bukan sebab aku tak sayang hang. Layan hang macam taik pun besh. Aku suka macam tuh. Sekurang2nya kita tak lah cemuih kan? Tapi hang tak suka? Okay aku cuba ikut rentak hang sikit campur rentak aku. Aku ingat bule bahagia, hepy macam tuh. Tapi dak kan?

 Apa sebab hang berubah weh? Habq betoi betoi. Aku tak mau dah hang putaq belit nnehh. Sebelum neh hang duk putaq belit aku buat tak tau ja. Kali nehh aku nak tau betoi betoi. Buleh dak jujur sat dengan aku. Hang ada apa apa ka dengan pompuan tuh? Mana janji hang? Mana bunga hang? Mana tiket hang? Mana? Aku ingat janji janji hang weh. Aku tak lupa. Lain yang aku harapkan tapi lain hadiah hang bagi dekat aku. Depan mata weh. Aku hargai sangat hadiah neh. and aku tak akan lupa tarikh, tempat. hang pakai baju apa. Aku janji semua neh. Aku takan lupa.

 AKU TETAP TUNGGU HANG. Aku sayang hang. Hang buat bagi aku sayang hang pastu hang tinggai aku dengan tanpa perasaan. Aku sedih weh. Hang buat lebih terasa weh. Aku harap hang paham isi hati aku. Maybe hang terpengaruh dengan kawan hang tuh kud. Rasa rasa aku hang tak macam neh. Aku harap sangat suatu masa nanti Allah buka pintu hati hang. Pkiaq balekk apa yg hang buat dekat aku tuh betoi ka dak.

Macam orang kata kat aku lahh. Kalau orang buat dekat kita, Allah bayar cash. Kat dunia juga dea akan dapat balasan. Depa kata juga doa orang yang dianiyai dimakburkan. Aku taktau apa aku nak buat nehh. Nak study pun duk pikiaq hang. Exam aku hari selasa neh ja wehh. Aku hanya mampu bertawakal jala. Dah lah. Lagi panjang aku tulis lagi membazir air mata aku dekat ORANG TAK HARGAI aku. i wish you will find perfect girl than me. i wish you will happy wif you couple n you will feel what i feel right now! Even i dont want say like that. But i must say like that to teach you how thankful to people. Babai =.=